عشقم دنـــــــــــــــــــــــــِ

تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

عشقم دنـــــــــــــــــــــــــِ

آپلود سنتر عکس رایگان">وای خدای من ؛ ممنونم ازت ......

دو روز پیش یعنی روز 22/3/ 1391 عشق من پاشو تو دنیا گذاشت.......

خوش اومدی عشقم به دنیای ما آدما.....

مسافر کوچولوی ما اومد. قند عسلمو میگم.اسمش دانیاله!!!!

یه نی نی کوچولوی خوشمل و با نمک...

منم شدم عمه زری.الهی قربونش برم.وای که خیلی نانازه....

خیلی دوسش دارم.وقتی یاد اون ناخنای کوچیک و ظریفش می افتم ؛

دل ضعفه میگیرم....خیلی خوشحالم.برای اومدنش لحظه شماری میکردم.

در ضمن با هم تفاهمم داریم.دانیال روز دوشنبه ؛ ساعت 2 بعدازظهر به

دنیا اومد.منم روز دوشنبه ؛ 2 بعدازظهر .....

فدات بشم که به زری رفتی......

فرشتمون انقدر خوشکله من 2 ساعت بعد از به دنیا اومدنش رفتم دیدمش

و ازش کلی عکس گرفتم......

ماشاالله بگینا.چشمش نزنین یه وقت.بزنم به تخته...

انگار نه انگار که 2 ساعتـــشه....سفید برفیه!!!

یه پسر تپل مپلی سفید ناناز جیگری زری!!!

اینم اولین عکس.ماه منو دیدین؟؟؟؟

هنوز هیچی نشده کلی خاطر خواه داره..زدی به تخته؟ بزن دیگه.

تازه؛ وقتی همه مشغول بودنو حواشون نبود یه ماچ تپل چسبوندم

به لپاش.....

وووووووووووووووووووویییییییییییییی!!!عسله به خدا!نباته!

تازه با خاله مریمش یواشکی یه کارایی کردیم.جوراباشو در آوردیم

و شکار لحظه کردیم.وای خدا جونم مرسی از این هدیه ات!!!

ایشالله یه خورده شکل بگیره دوباره واستون عکسای خوشگل ترشو

میزارم......

حالا عشقمو دیدین ؟؟؟؟؟خیلی ملوسه مگه نه؟؟؟

الهی خود خود خود خود خودم ؛ تنهایی قربونش بشم!!!!!




نویسنده :

می پسندم نمی پسندم

نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







چت ناز چت روم چت گلین چت اصفهان چت هستیم چت چت هستیم صنم چت ملودی چت ناز چت چت جیز

تمام حقوق سایت برای این وب محفوظ می باشد .

راستی طراحی قالب توسط هبیچ و ترجمه قالب توسط قالب گراف انجام شده .